Την Τετάρτη 10 /04/2024 πραγματοποιήθηκε συνδιδασκαλία του ΕΝΕΕΓΥΛ με το ΕΠΑΛ Σοφάδων. Στόχος ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών των δύο σχολείων για τη σημασία ενός υγιεινού πρωινού. Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος του ΕΝΕΕΓΥΛ, και του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας του ΕΠΑΛ, και συγκεκριμένα ο Τσιαμούρας Δημήτριος και η Κασιδάκη Σοφία.
Δραστηριότητες:
- Διάλεξη:
- Παρουσίαση των βασικών θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται ο οργανισμός για ένα υγιεινό πρωινό.
- Ανάλυση των πλεονεκτημάτων ενός υγιεινού πρωινού για την υγεία.
- Παρουσίαση ιδεών και προτάσεων για υγιεινά και εύκολα πρωινά γεύματα.
- Εργαστήριο:
- Δημιουργία και παρουσίαση διαφορετικών συνταγών για υγιεινά πρωινά.
- Δοκιμή και αξιολόγηση των γεύσεων από τους μαθητές/τριες.
- Συζήτηση για τις προτιμήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές/τριες στην υιοθέτηση ενός υγιεινού πρωινού.
Οφέλη:
- Ενίσχυση της συνεργασίας: Η συνδιδασκαλία προάγει την επικοινωνία και την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών των δύο σχολείων.
- Διαθεματική προσέγγιση: Το θέμα του υγιεινού πρωινού προσεγγίζεται από διαφορετικές οπτικές γωνίες, συνδυάζοντας γνώσεις από τη γεωπονία, τη διατροφή και την υγεία.
- Ενεργή συμμετοχή: Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν ενεργά σε διάφορες δραστηριότητες, μαθαίνοντας βιωματικά για τη σημασία ενός υγιεινού πρωινού.
- Υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών: Η δράση στοχεύει στην υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών από τους μαθητές/τριες, συμβάλλοντας στην πρόληψη ασθενειών και στην προαγωγή της υγείας.
Υλοποίηση:
Η υλοποίηση έγινε με τη συμμετοχή τμημάτων του Λυκείου του τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος του ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων και του τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας της ειδικότητας Νοσηλευτικής του ΕΠΑΛ Σοφάδων. Τη δράση παρακολούθησαν και οι Διευθυντές των δύο σχολείων.
Ελπίζουμε η δράση αυτή να συμβάλει στην υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών από τους μαθητές/τριες, βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής τους. Ευχαριστούμε και όλους τους μαθητές που συμμετείχαν ενεργά στην δράση.