Στις 8 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ενημερωτική εκδήλωση στο αμφιθέατρο του σχολείου για την δημιουργία της σχολικής βιβλιοθήκης που δημιουργήθηκε στα πλαίσια των σχεδίων δράσης για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Γκαβαλέκα Φωτεινή, Κατέρης Θανάσης, Παναγιώτου Αικατερίνη και Πιτσιάβα Ελένη με συντονίστρια την κα Κίσσα Σωτηρία ενημέρωσαν την σχολική κοινότητα για την έναρξη της λειτουργίας της βιβλιοθήκης. Παρουσιάστηκαν οι κατηγορίες των βιβλίων που περιλαμβάνει η συλλογή, καθώς και οι κανόνες λειτουργίας και δανεισμού. Τέλος, μοιράστηκαν σε μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό οι κάρτες μέλους, ενώ τις επόμενες μέρες πραγματοποιήθηκαν και οι πρώτοι δανεισμοί βιβλίων!


