Τρεις Ιεράρχες και κοπή πίτας στο σχολείο μας!

     Στις 30 Ιανουαρίου, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών. Την Παρασκευή, στις 29 Ιανουαρίου 2022, τιμήσαμε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας τους Τρείς Ιεράρχες, ενώ στη συνέχεια κόψαμε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα μας με τον τυχερό να κερδίζει το παραδοσιακό φλουρί και ένα δώρο-έκπληξη!   

     Ο Μέγας ο Βασίλειος, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, ήταν σοφοί δάσκαλοι του Χριστιανισμού και Άγιοι Πατέρες. Αγάπησαν, καλλιέργησαν και προστάτεψαν τα ελληνικά γράμματα. Έχτισαν σχολεία, νοσοκομεία και έγραψαν πολλά βιβλία. 

      Η γιορτή τους είναι γιορτή όλων των ανθρώπων, των γραμμάτων, των δασκάλων, των μαθητών, των φοιτητών!

    Και του χρόνου!

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Follow us on Social Media