Στις 05/10/2021 στα πλαίσια του μαθήματος τεχνολογίας τροφίμων, οι μαθητές της Β΄ Γεωπονίας παρασκεύασαν, με την υποστήριξη της υπεύθυνης εκπαιδευτικού Χρυσούλας Λάππα, τη γαλατόπιτα. Δόθηκαν στους μαθητές πληροφορίες που αφορούν την επεξεργασία του γάλακτος. Έμαθαν για τα υλικά που παρασκευάζουμε τη γαλατόπιτα, όπως φύλλα – γάλα – αλεύρι- σιμιγδάλι- ελαιόλαδο- ηλιέλαιο και σε ποιες ποσότητες τα χρησιμοποιούμε.



