Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας στις 3 του Δεκέμβρη πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σειρά σχετικών δράσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση.
Το πρώτο μέρος περιλάμβανε την προβολή οπτικοακουστικού υλικού, ταινιών μικρού μήκους αλλά και μαρτυρίες των ίδιων των ενδιαφερομένων. Ακολούθως υπήρξε συζήτηση και σχολιασμός του υλικού με συντονιστή τον ψυχολόγο του σχολείου και την συμμετοχή μαθητών αλλά και εκπαιδευτικών. Οι μαθητές εξέφρασαν τις απόψεις τους μα και τα δικά τους βιώματα.
Στο δεύτερο μέρος με συντονιστή τον Γυμναστή του σχολείου και την συμμετοχή εκπαιδευτικών, έλαβαν χώρα βιωματικά παιχνίδια/ ασκήσεις με σκοπό οι μαθητές να εισέλθουν έστω και για λίγο σε διάφορες συνθήκες λογιζόμενες ως αναπηρία. Στις ειδικά διαμορφωμένες πίστες στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με κέφι στις παιγνιώδους ύφους διαδικασίες.
Την οργάνωση των δράσεων επιμελήθηκαν οι: Φούρκας Κώστας, Μπαβέλης Γιάννης , Μάντζιου Ελένη, Φαλέκα Στέλλα.







