Την Πέμπτη 8/5/2026 στο πλαίσιο των αθλητικών δραστηριοτήτων του σχολείου μας, είχαμε τη χαρά να υποδεθούμε τον ομοσπονδιακό προπονητή του τένις Μίζιο Δημήτρη. Οι μαθητές μας απόλαυσαν τη χαρά του παιχνιδιού και μυήθηκαν στα βασικά στοιχεία του αθλήματος. ον ευχαριστούμε ιδιαίτερα.

Σχετικά άρθρα

Follow us on Social Media