Προσφορά βιβλίων από το τμήμα Γεωπονίας

Στα πλαίσια του προγράμματος της φιλαναγνωσίας και της ίδρυσης δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου το τμήμα Γεωπονίας με υπεύθυνη την κ. Σούλα Λάππα πρόσφερε τρία βιβλία. Το περιεχόμενο τους αφορά «το δάσος» που είναι και ο τίτλος του πραγματοποιηθέντος προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που εκπονείται στο σχολείο μας τη φετινή χρονιά. Ευχαριστούμε πολύ!

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Follow us on Social Media