Στις 22/09/2021 στα πλαίσια του μαθήματος τεχνολογίας τροφίμων, οι μαθητές της Β΄ Γεωπονίας παρασκεύασαν, με την υποστήριξη της υπεύθυνης εκπαιδευτικού Χρυσούλας Λάππα, τη μακαρονόπιτα,  ακολουθώντας δοσμένη συνταγή και  κόβοντας σε κύβους το κασέρι- γαλοπούλα  με τη χρήση του μαχαιριού. Ακόμη, έμαθαν τη σωστή χρήση της ηλεκτρικής κουζίνας, αλλά και τον καθαρισμό του πάγκου -της τραπεζαρίας, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα υγιεινής  (γάντια – σκουφιά -ποδιά).

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Follow us on Social Media