Στις 22/09/2021 στα πλαίσια του μαθήματος τεχνολογίας τροφίμων, οι μαθητές της Β΄ Γεωπονίας παρασκεύασαν, με την υποστήριξη της υπεύθυνης εκπαιδευτικού Χρυσούλας Λάππα, τη μακαρονόπιτα, ακολουθώντας δοσμένη συνταγή και κόβοντας σε κύβους το κασέρι- γαλοπούλα με τη χρήση του μαχαιριού. Ακόμη, έμαθαν τη σωστή χρήση της ηλεκτρικής κουζίνας, αλλά και τον καθαρισμό του πάγκου -της τραπεζαρίας, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα υγιεινής (γάντια – σκουφιά -ποδιά).


