Την Τρίτη 28/01/2020 κόψαμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα, στο αμφιθέατρο του σχολείου.Οι τυχεροί φέτος ήταν ο Γ.Ρ. από τους μαθητές και ο Βασίλης Λιάπης από τους εκπαιδευτικούς.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Follow us on Social Media