Στα πλαίσια του Πολιτιστικού Προγράμματος «ΤΟ ΑΜΠΕΛΙ: ρίζα της Φύσης και της Ιστορίας», την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025, μαθητές και μαθήτριες της Α’ , Β’ Γυμνασίου και Β’ Λυκείου επισκέφθηκαν την Κάβα Καραμήτρου στην πόλη της Καρδίτσας. Ο κύριος Καραμήτρος μας φιλοξένησε στο χώρο και συζητήσαμε για την ιστορία και τη λειτουργία της κάβας. Αναφέρθηκε στη μεγάλη αυτή απόφαση της οικογένειας Καραμήτρου να ασχοληθεί με την οινοποίηση και εμφιάλωση κρασιού και στα διαφορετικά είδη που παράγουν στον αμπελώνα του Μεσενικόλα Καρδίτσας. Ειδικότερα στάθηκε στην ποικιλία «Μαύρο Μεσενικόλα», μια μοναδική ποικιλία, που υπήρχε από την αρχαιότητα στην περιοχή αυτή καθώς ευδοκιμεί αποκλειστικά στα αμπέλια που περιβάλλουν το χωριό Μεσενικόλας. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τη διαδικασία παραγωγής, τη φύλαξη των προϊόντων του κρασιού αλλά και για το ταξίδι των τοπικών ποικιλιών και του Μεσενικόλα Καρδίτσας σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για να μας ξεναγήσει στον αμπελώνα τους στο χωριό « Μεσενικόλας» Καρδίτσας.
Τους ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία που μας πρόσφεραν. Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία για τα παιδιά μας, αφενός να μάθουν και να δουν τα προϊόντα ζύμωσης των σταφυλιών ή του χυμού τους και αφετέρου να αντιληφθούν ότι το αμπέλι και κατ’ επέκταση το κρασί αποτελεί σημαντικό γεωργικό προϊόν που αντικατοπτρίζει την ποικιλία του εδάφους και το κλίμα ενός τόπου.





