Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026, οι μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης του ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο ιατρείο της Δερματολόγου Κα Καραΐσκου, στην Καρδίτσα. Οι μαθητές ενημερώθηκαν με ιδιαίτερα κατανοητό και ενδιαφέροντα τρόπο για τη σημασία της προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία και τη σωστή χρήση του αντηλιακού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Παράλληλα, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν διάφορες δερματικές αλλεργίες και τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισής τους. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για τους μαθητές, καθώς συνδύασε τη γνώση με τη βιωματική μάθηση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας.

Σχετικά άρθρα

Follow us on Social Media